Waardering van Zorgverlening Het Baken, De Voord Geriatrische RevalidatieZorg - Elburg op 21 december 2017 interview

7.7

Het gebouw is oud en aan verbouwing toe. Alles zit er wel op en aan en mijn moeder weet toch niet waar ze is. Ik vind de verzorging belangrijker dan de omgeving. Er is een restaurant waar ik ook kan eten. Mijn moeder heeft een kamer voor zichzelf. Het sanitair moet gedeeld worden met anderen. De verzorging vind ik heel liefdevol. Er wordt mee gegaan in haar dementie. Ze betrekken haar nog wel bij dingen. Ze denken mee en ze laten haar in haar waarde. Ik vind dat de laatste jaren de kwaliteit van de zorg erg vooruit is gegaan. Daar ben ik heel blij om.

Reactie van/namens Geriatrische revalidatiezorg Zorgverlening Het Baken, De Voord Geriatrische RevalidatieZorg - Elburg

Bedankt voor uw op- en aanmerkingen. Wij stellen het zeer op prijs dat u deze moeite hebt genomen.
Wij zullen deze opmerkingen, naast de complimenten doorgeven aan de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, De Voord Geriatrische RevalidatieZorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.