Zorgverlening Het Baken, De Voord Geriatrische RevalidatieZorg

Geriatrische revalidatiezorg

Veldbloemenlaan 25 8081 DL Elburg
Deze locatie is onderdeel van Zorgverlening Het Baken

Waardering van Zorgverlening Het Baken, De Voord Geriatrische RevalidatieZorg - Elburg op 28 november 2019 Interview

Ik had het idee dat dingen soms langs elkaar heen liepen. Van de ene medewerker hoorde ik dit, van een andere dat. Als mijn man naar bed wilde moest hij soms een uur wachten voor er iemand kwam. Dan kreeg hij soms nog te horen dat die persoon eerst koffie moest drinken en over een kwartier zou terugkomen. Ik ging dan met een huilend hart weg. De cliënt moet voorgaan. De oudere zusters gaven mijn man meer aandacht dan de jongere. Sommige medewerkers luisterden echt goed naar me. Ze deden hun beste en waren lief voor mijn man. Hij had maar een klein kamertje. Ik vond dat rommelig en vies. Zo zag ik soms gebruikte washandjes of handdoeken in de wasbak. Ik zag ook zijn urinefles staan en was op de grond liggen, hoewel er een wasmand stond. De huiskamer was gezellig. Daar waren een televisie en makkelijke stoelen en altijd thee en koffie met koekjes. Toen mijn man eens heel ziek was, kreeg ik warm eten. Dat vond ik heel goed. Er waren activiteiten, zoals puzzelen, voorlezen en wandelen.

Reactie van/namens Geriatrische revalidatiezorg Zorgverlening Het Baken, De Voord Geriatrische RevalidatieZorg - Elburg

Wij betreuren dat u deze ervaring hebt gehad. We stellen het op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw ervaringen te delen, en zouden hier graag met u over in gesprek willen gaan. Zou u daarvoor uw contactgegevens naar ons willen mailen via het adres: zorgkaartnederland@zorgverlening-hetbaken.nl. Wij nemen dan binnen een week contact met u op. Alvast bedankt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, De Voord Geriatrische RevalidatieZorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.