Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord

Veldbloemenlaan 25 8081 DL Elburg
Deze locatie is onderdeel van Zorgverlening Het Baken

Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg op 4 januari 2018 Interview

Afspraken worden niet altijd nagekomen naar mijn mening. Mijn moeder had een plek aan haar hoofd. Normaal zou ze naar de huisarts gegaan zijn, maar het duurde naar mijn mening heel lang voordat er een dokter bij kwam. Dat vond ik heel laks. De dagelijkse verpleging zit naar mijn idee op een te laag niveau om adequate zorg in alle situaties te kunnen bieden. Mijn moeder heeft met de verpleegsters wel een goed contact. De medewerkers hebben wel aandacht voor mijn moeder, maar vaak hebben ze veel haast. Ik vind daarom dat de aandacht echt beter kan. De kwaliteit van leven vind ik niet goed voor mijn moeder. Ze moet het toilet met een andere patiënt delen. Dat vindt ze niet fijn. Verder heeft ze een hele kleine kamer. Als mijn moeder voor het raam in haar rolstoel zit, dan blijkt dat ze niet eens naar buiten kan kijken, omdat het raam te hoog zit. De accommodatie vind ik verder goed. Er is een grote kantine, een ruimte voor activiteiten en er is ook een mooie buitenruimte.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg

Wij betreuren dat u deze ervaring hebt gehad. We stellen het op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw ervaringen te delen en zouden hier graag met u over in gesprek willen gaan. Zou u daarvoor uw contactgegevens naar ons willen mailen via het adres: zorgkaartnederland@zorgverlening-hetbaken.nl. Wij proberen dan binnen een week contact met u op te nemen. Alvast bedankt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.