Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg op 21 februari 2017 interview

7.5

Als de verzorgers wat afgesproken hebben, dan komen ze dat na. Ik vind het goed wat ze doen. De verzorgers moeten meer gelegenheid krijgen om mijn moeder te helpen, maar er is te weinig personeel. Ik vind dat ze het wel goed doen. Ze willen wel even met mij praten, maar ze hebben het hartstikke druk. Het gebouw is aan renovatie toe. Na de renovatie krijgt mijn vrouw een eigen kamer, maar op dit moment moet ze de kamer delen. De omgeving is hartstikke mooi en je kunt er goed wandelen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van uw ervaringen op de hoogte te brengen. Dit stellen wij zeer op prijs! Wij zullen de complimenten en uw opmerkingen overbrengen aan de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.