Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg op 19 november 2020

• N.v.t.
  • N.v.t.

7.3

Als dochter van een bewoner ben ik heel tevreden over de zorg. Mijn moeder woont nu een jaar in de Voord. In het begin waren er wel eens onduidelijkheden en ergernissen . Dat heeft ook veel te maken met acceptatie dat je moeder naar een verpleeghuis moet en op het moment dat ze daar kwam is het van beide kanten wennen. De dingen die lastig waren zijn altijd besproken en er is goed op gereageerd. De werkdruk is echt hoog en daarom gaat er wel eens iets mis. Wel vind ik dat mijn moeder een sombere donkere kamer heeft met uitzicht op een muur vanuit haar bed. Ook lastig dat ze het toilet enige tijd moest delen met iemand die daar veel tijd gebruik van maakte en waarbij de wc niet altijd schoon werd achtergelaten. Een verbeterpuntje zou zijn dat mensen als de community coach, afdelingshoofd ed. bij naam bekend zijn wanneer iemand op de afdeling komt wonen en dat je weet met welke vragen je waar terecht kan. Ook moet men zich realiseren dat het levenseinde beleid conservatief is.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg

Bedankt voor uw oprechtheid en delen van uw ervaring, dit waarderen wij enorm. Zoals u aangeeft kan een beginfase erg lastig zijn en spelen er veel emoties. We vinden het dan ook fijn om te horen dat er ook in die periode alles te bespreken was. Uw aanbeveling bespreken we met onze collega's, zodat de familie van een nieuwe bewoner weet met welke vragen wie kan worden benaderd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.