Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg op 22 februari 2017 interview

5.3

De afspraken gingen slecht. Er zou een fysiotherapeut komen, maar die kwam niet opdagen. Er werden geen afspraken met familie gemaakt, hoewel dat toegezegd was. Ik moest overal bovenop zitten, anders gebeurde het niet of verslapte de aandacht. Ze waren wel goed en lief voor haar. Ze gaven een aai over de bol en een lief woord. De zorg sloot niet goed aan op wat mijn familielid wilde; ze moest mee in een bepaald ritme. Soms werd ze om acht uur uit bed gehaald, soms om elf uur. Ook moest ze 's middags gaan slapen. Er werd niet goed geluisterd; we moesten dingen meer keren aankaarten en dan werd er ook nog geïrriteerd gereageerd op ons verzoek. Mijn familielid vond het zeer vervelend dat ze op een tweepersoons kamer lag met een man. De accommodatie was netjes, keurig en gezellig.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg

Wij betreuren dat u en uw familielid deze ervaring hebben gehad. We stellen het op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw ervaringen te delen, en zouden hier graag met u over in gesprek willen gaan. Zou u daarvoor uw contactgegevens naar ons willen mailen via het adres: zorgkaartnederland@zorgverlening-hetbaken.nl. Wij nemen dan binnen een week contact met u op. Alvast bedankt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.