Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg op 22 februari 2017 interview

7.0

De communicatie verloopt niet altijd goed. Er is geen wekelijks contact met een verpleegkundige of arts. De zusters hebben het heel druk, waardoor het soms best wel een tijdje duurt voordat mijn man verzorgd wordt. Ze hebben natuurlijk maar één paar handen. Ik heb respect voor ze dat ze, met zo weinig mensen, zoveel kunnen doen. Ze laten mijn vader wel in zijn waarde.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van uw ervaringen op de hoogte te brengen. Dit stellen wij zeer op prijs! Wij zullen uw opmerkingen overbrengen aan de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.