Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg op 14 december 2019 interview

8.3

De medewerkers gaan respectvol met mijn vader om. Dat vind ik heel belangrijk. Ze proberen hem heel goed te begrijpen. De medewerkers zijn gemotiveerd, vriendelijk en er heerst een prettige sfeer. De vaste medewerkers kennen mijn vader goed. Ze hebben een goede interactie met elkaar. Op de invallers reageert hij wat minder goed. Doordat er verschillende medewerkers zijn, gaat er weleens wat mis in de communicatie. Mijn vader heeft een mooie kamer. Hij is heel ruim. De omgeving is rustig. Alles is op de begaande grond. Het restaurant is heel gezellig om te zien. Er wordt veel aandacht besteed om het gezellig te maken. In het gebouw zie je veel terug van Elburg. Dat vindt mijn vader heel leuk. Er is een balie waar de verpleegsters zitten. Daar kunnen de bewoners makkelijk naar toe om vragen te stellen. Als ik een vraag heb, dan wordt er binnen een paar dagen geantwoord. Lukt dat niet, dan is er telefonisch contact. Ik kom weleens met voorstellen, daar wordt al snel iets mee gedaan.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg

Bedankt voor uw waardering. Fijn om te horen dat u omgang prettig en als respectvol ervaart. Wij zullen uw waardering delen met onze collega's.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.