Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg op 2 januari 2018 interview

9.7

De medewerkers zijn allemaal heel hartelijk en lief. Ze gaan af en toe bij mijn moeder zitten. Ze gaan met respect met mijn moeder om. Voor zo ver mogelijk, betrekken ze mijn moeder bij de activiteiten. Ze gaan ook goed met mij om. Ik kan altijd bij ze terecht, als ik vragen heb. De accommodatie is een ouder gebouw en je ziet dat erin geleefd is. Ze onderhouden het wel goed. Mijn moeder heeft een eigen kamer, maar moet het sanitair delen, wat op de gang zit. Het is er allemaal wel keurig, netjes en heel. Er wordt niet op de huiskamer gekookt, maar dat doet de centrale keuken. Ik vind het eten prima.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van uw ervaringen op de hoogte te brengen. Dit stellen wij zeer op prijs! Wij zullen de complimenten overbrengen aan de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.