Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg op 4 december 2019 interview

6.7

De mijnheer waar wij mantelzorger voor zijn, heeft een heel moeilijk karakter. Hij mopperde erg veel. Hij heeft enige tijd in De Voord gezeten om te revalideren. Inmiddels woont hij weer thuis, maar eigenlijk gaat dat niet. Hij geeft aan perse niet terug te willen naar De Voord. Ik vond de medewerkers heel attent en aardig. In de beleving van mijnheer kwam het voor dat hij soms een lange tijd in zijn blootje op bed moest blijven liggen, omdat de medewerkers die hem aan het wassen waren, weg werden geroepen. Hij klaagde steen en been dat hij dan lang moest wachten tot ze terug kwamen. Of dit werkelijk is gebeurd of alleen in het hoofd van mijnheer, weet ik niet. Het gebouw was heel mooi en de omgeving is prachtig. Ook de kamers waren mooi.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, De Voord Geriatrische RevalidatieZorg - Elburg

geplaatst op 12 december 2019

Wij betreuren dat meneer deze ervaring heeft gehad. We stellen het op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw ervaringen te delen en zullen uw reactie delen met de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.