Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg op 16 november 2016

7.3
  • Ziekte van Alzheimer

De zorg doet vreselijk hun best om alle bewoners zo goed mogelijk te verzorgen, maar door bezuinigingen wordt het ze wel heel moeilijk gemaakt. Ik vind het jammer dat het steeds zakelijker wordt.De kamer van mijn vader is erg steriel, er zou wat meer kleur ingebracht mogen worden, maar is ruim zat.Het contact met de zorg is heel goed, ze houden me goed op de hoogte.Er wordt veel georganiseerd voor de bewoners, wat erg leuk is.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg

geplaatst op 24 november 2016

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van uw ervaringen op de hoogte te brengen. Dit stellen wij zeer op prijs!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.