Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg op 13 december 2019 interview

7.0

Er is genoeg hulp, maar de communicatie tussen de ergotherapeut, fysiotherapeut en het personeel is niet optimaal. Het zou fijn zijn als er meer aandacht is voor het naar bed brengen van mijn moeder, waardoor ze zich een stuk prettiger zal voelen. Personeelstekort mag niet ten koste gaan van de cliënten. Bij het intakegesprek zijn er afspraken gemaakt. Deze werden niet helemaal nagekomen. Na een gesprek met de arts gaat dit veel beter. De accommodatie is perfect. Alle voorzieningen zijn aanwezig. Alles wordt verder goed geregeld door de vrijwilligers en het personeel. Vervoer voor de crematie van mijn vader was goed verzorgd. Het personeel zorgde ervoor dat mijn moeder op de afgesproken tijd klaarstond en ze werd vervoerd met een busje. Ook met verjaardagen zorgen ze ervoor dat mijn moeder op de afgesproken tijd naar de gemeenschappelijke ruimte wordt gebracht en alles is mogelijk. Het personeel en vrijwilligers zijn top.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een waardering te geven. Fijn te horen dat uw erg positief bent over het personeel en de vrijwilligers. Ook geeft u aan dat er meer aandacht mag worden besteed aan communicatie tussen de verschillende behandelaren en zorg. Wilt u hierover in gesprek dan kunt u uw gegevens doorsturen naar: zorgkaartnederland@zorgverlening-hetbaken.nl
Alvast bedankt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.