Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg op 13 december 2019 interview

5.7

Er is weinig personeel en de zusters hebben het erg druk. Soms ligt mijn familielid laat in de ochtend nog op bed. Als ze het benauwd heeft, dan bellen de medewerkers mij op. Mijn familielid zegt dat ze het hier heel goed heeft. Ze is erg tevreden over het eten. Als ik iets vraag, dan zeggen de medewerkers dat het voor elkaar komt. Meestal is dat ook zo. Soms geef ik echter dingen aan, waar in mijn ogen niets mee gedaan wordt. Als ik aangeef dat ik mijn familielid kom ophalen, dan staat ze wel op tijd klaar. Het gebouw vind ik goed, want het ziet er netjes uit. Soms komt er een zangkoor. Meestal gaat mijn familielid daar naar toe.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg

Bedankt voor uw reactie. We waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen. Wilt u hierover met ons verder in gesprek wilt gaan, dan kunt u uw gegevens sturen naar: zorgkaartnederland@zorgverlening-hetbaken.nl
Uw waardering zullen wij met onze collega´s delen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.