Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg op 4 december 2019 interview

8.3

Het is niet moeilijk om een afspraak te maken en de afspraken die ik heb, worden nagekomen. De verzorgenden zijn heel betrokken en verzorgen mijn vader goed. De medewerkers gaan respectvol met mijn vader om, zijn welbevinden staat bij hun echt voorop. Mijn vader houdt erg van wandelen, maar is daar helaas geen personeel en tijd voor. Er wordt goed gereageerd op mijn vragen en verzoeken, daar waar mogelijk natuurlijk. Ik vind de afdeling waar mijn vader verblijft erg gericht op leeftijd en dat vind ik fijn. De gangen zijn bedekt met posters van de stad zodat je het idee hebt dat je buiten aan het wandelen bent. De kamer van mijn vader vind ik niet echt knus en is ook niet knus te maken. De badkamer wordt gedeeld en dat vind ik geen probleem. Er worden activiteiten georganiseerd. Mijn vader vind het leuk om nuttig bezig te zijn, zo heeft hij in de zomer plantjes gezaaid en later die plantjes verkocht. Er wordt in de centrale keuken gekookt en mijn vader is tevreden over het eten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.