Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg op 21 februari 2017 interview

6.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik had een keer een vraag gesteld, maar daar hadden ze niet gelijk antwoord op. Ik moest dan lang wachten voordat ik daar een keer wat van hoorde. Ik moest er ook zelf een paar keer achteraan. Er waren wat problemen met één persoon in de groep en daar hadden ze eerder op in moeten grijpen, nu gingen daardoor mensen weg uit de groep. In de ruimte waar we gym hadden, liepen gewoon mensen doorheen en dat vond ik vervelend. We missen een eigen ruimte hiervoor.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van uw ervaringen op de hoogte te brengen. Dit stellen wij zeer op prijs! Wij zullen uw opmerkingen overbrengen aan de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.