Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg op 21 februari 2017 interview

8.2

Ik heb niet veel klachten. Het gaat allemaal goed. Ze gaan heel netjes met mijn moeder om. Ik word netjes ontvangen als ik langskom. Mijn moeder gaat alleen maar de dagopvang en ze is goed tevreden. Ze gaat er met plezier naartoe. Ze drinken koffie in de ochtend. Ze knutselen, tekenen en haken en ze hebben af en toe een uitje. Mijn moeder gaat af en toe sporten op de hometrainer en 's middags hebben ze even de tijd om te rusten. Mijn moeder is er onder de mensen. De accommodatie ziet er netjes en georganiseerd uit. Ze zijn wat dingen aan het aan het opknappen. Mijn moeder vind de tuin leuk. Ze geniet van de bloemen en planten. Als het kan en het is mooi weer is, gaat ze buiten zitten.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van uw ervaringen op de hoogte te brengen. Dit stellen wij zeer op prijs! Wij zullen de complimenten overbrengen aan de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.