Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord

Veldbloemenlaan 25 8081 DL Elburg
Deze locatie is onderdeel van Zorgverlening Het Baken

Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg op 4 oktober 2019

Ziekte van Alzheimer

Ik schrijf als dochter voor mijn moeder. Mijn moeder kwam daar in de crisisopvang.Ze is zó liefdevol opgevangen, en ook wij,mijn vader(haar man dus),en ik.We hadden dat zó hard nodig na de enerverende weken dat we mama thuis verzorgden!We hebben alle aandacht gehad, en ook de gastvrouw heeft ons heerlijk vertroeteld. Het was als een warm bad.Mijn moeder heeft daar goede verzorging gehad,zowel geestelijk als lichamelijk.Wij zijn zeer tevreden over de 3 weken dat ze er is geweest!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg

Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring. Dit stellen wij zeer op prijs! Wij zullen de complimenten overbrengen aan de medewerkers die dit voor jullie hebben mogelijk gemaakt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.