Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord

Veldbloemenlaan 25 8081 DL Elburg
Deze locatie is onderdeel van Zorgverlening Het Baken

Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg op 3 december 2019 Interview

Ik vind dat de medewerkers heel lief zijn voor mijn tante. Ze heeft Alzheimer en dat vergt een speciale benaderingswijze. Mijn tante heeft praktisch haar hele leven alleen gewoond. Dat is ze gewend en daarom zit ze liever niet in de woonkamer. De medewerkers houden daar rekening mee. Ik vind de kamer van mijn tante erg klein. Er staat een bed, een bureautje, een stoel en haar rollator, maar dan is het ook helemaal vol. De gangen en de verschillende afdelingen zijn mooi ingericht. Daar hangen allerlei foto's. Dat is prachtig gedaan. Op zondagen zijn er kerkdiensten. Ik neem mijn tante daar mee naar toe. Ik vind het echt spijtig dat na afloop van de dienst de ruimte direct dient te worden leeggemaakt, omdat het personeel er wil eten. Dat is sinds een jaar het geval. Daardoor word je direct uit de sacrale sfeer getrokken. Er worden regelmatig activiteiten georganiseerd. Mijn tante zal daar uit zichzelf niet zo gauw naar toe gaan, maar als ze wordt opgehaald, dan gaat ze wel.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg

Hartelijk dank voor uw reactie. Uw complimenten en opmerkingen zullen zij doorgeven aan de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.