Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg op 21 december 2017 interview

7.3

Ik vind dat de medewerkers hun zaakjes niet altijd voor elkaar hebben. Bij afspraken komen ze bijvoorbeeld niet opdagen of ze lopen steeds weg tijdens een afspraak. Dat vind ik heel slordig. Ze begrijpen hoe mijn vader in elkaar steekt en dat vind ik heel goed. Daar is aandacht voor. Ik merk alleen op dat ze weinig tijd hebben en dat zorgt er voor dat mijn vader wel eens meer dan een half uur moet wachten om van het toilet afgeholpen te worden. Dat vind ik heel erg en het lijkt me dat dit niet hoeft. De medewerkers zijn hier niet onwelwillend in, want verder vind ik ze heel sympathiek en prettig in de omgang. Als mijn vader zich bij bepaalde activiteiten niet prettig voelt, dan hoeft hij niet mee te doen. Ze zullen hem wel uitnodigen, maar als hij niet wil dan laten ze hem zijn gang gaan. Dat vind ik heel goed. De verpleging luistert heel goed naar me en ze doen daar wat mee. Als ik bijvoorbeeld vraag of ze de was apart willen houden, dan doen ze dat ook keurig. Ze zullen ook meteen iets voor me uitzoeken als ik daar om vraag.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg

Bedankt dat u de moeite heeft genomen uw ervaringen met ons te delen.
Het spijt ons dat een en ander niet altijd goed loopt en zullen uw opmerkingen hierover en uw complimenten doorgeven aan de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.