Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg op 21 februari 2017 interview

Ik vind dat mijn schoonvader bij deze instelling goed wordt verzorgd. Het personeel doet heel goed haar best en dat kan ik ook zien. Naar mijn mening is er wel te weinig personeel. Hierdoor moet mijn schoonvader soms lang moet wachten op persoonlijke ondersteuning, bijvoorbeeld bij zijn toiletbezoek. Men is heel geduldig met hem. Ik vind, dat het personeel ook heel aardig en vriendelijk is, zowel naar mijn schoonvader, als naar mijn man en mij toe. Samen met mijn echtgenoot bezoek ik mijn schoonvader dagelijks. Wij maken ook graag een wandeling met hem. Ik vind het heel goed, dat er activiteiten worden georganiseerd, zoals een high tea en naar de bloementuin gaan. Mijn schoonvader gaat dan ook mee en vindt dat ook leuk. Hij kan ook zijn eigen gang gaan, wat betreft zijn hobby, orgelspelen. De medebezoekers en andere bewoners vinden dat ook leuk en daar zijn wij ook blij mee. Hij heeft een mooie kamer, waar hij heel tevreden over is. Daarbij heeft hij goed uitzicht op het park en dat zorgt ook voor afleiding.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van uw ervaringen op de hoogte te brengen. Dit stellen wij zeer op prijs! Wij zullen de complimenten overbrengen aan de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.