Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg op 21 februari 2017 interview

7.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik vind de kamers klein. Er zijn twee verdiepingen en er zijn maar twee liften beschikbaar. Dat vind ik heel slecht in verband met de brandveiligheid. Er is eigenlijk geen privéruimte voor als je met familie iets wilt afspreken en dat vind ik niet leuk. Op de afdeling waar mijn moeder zit, lopen veel vrijwilligers. Op de afdeling waar weinig vrijwilligers zijn, is niet voldoende tijd om goede zorg aan de mensen te verlenen. Als ik vragen heb, of ik wil iets bespreken, maken ze daar tijd voor en dat waardeer ik enorm. Ze spelen ook in op de vragen die mijn moeder heeft en daar ben ik heel blij om. Het is wel positief dat er veel vrijwilligers rondlopen. Deze mensen organiseren veel voor de bewoners. Mijn moeder kan daar niet meer aan meedoen, maar ze betrekken haar er wel altijd bij.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van uw ervaringen op de hoogte te brengen. Dit stellen wij zeer op prijs! Wij zullen de complimenten en uw opmerkingen overbrengen aan de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.