Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord

Veldbloemenlaan 25 8081 DL Elburg
Deze locatie is onderdeel van Zorgverlening Het Baken

Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg op 3 december 2019 Interview

Ik vind de medewerkers lief en aardig. Ik merk dat ze ook erg met mij meeleven. Ik vind het gebouw wel leuk aangekleed. In de hal hangen foto's van de haven van Elburg. Het lijkt erop of je op een terras bij de haven zit. Dat hebben ze goed gedaan. Mijn vrouw heeft een heel klein kamertje, waarop ternauwernood een bed en twee stoelen kunnen staan. Ik zit hier niet voor mijn plezier, want het is erg ongezellig. Overdag is ze in de woonkamer. Ik vind het ook onplezierig om daar te zitten omdat veel huiskamergenoten liggen te slapen. Mijn vrouw is gek op zingen en doet daar aan mee. Dat doen ze wel een paar keer per week. Ook doen ze balspelletjes in de kring.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg

Hartelijk dank voor uw reactie.
De kleine kamer is zeker een minpunt en nodigt spijtig genoeg niet uit als ruimte voor u als echtpaar.
De door u genoemde complimenten zullen we doorgeven aan de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.