Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord

Veldbloemenlaan 25 8081 DL Elburg
Deze locatie is onderdeel van Zorgverlening Het Baken

Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg op 2 december 2019 Interview

Ik vind het hier fantastisch. Mijn vader kan nog goed praten en de medewerkers vinden hem gezellig. Hij moppert af en toe, maar dat komt omdat hij dan zijn zin niet krijgt. Ik merk dat ze heel secuur zijn. Mijn vader heeft paar keer blaasontsteking gehad en dan bellen ze mij op. Ook had hij een keer flinke verhoging en toen hebben we goed overleg gepleegd. Ze houden hem goed in de gaten. Zodra ze merken dat het minder goed met hem gaat, zijn ze heel assertief. Het is een prachtige omgeving. Ze hebben een weide en daar lopen schapen. Als het dan mooi weer is, dan nemen ze hem mee naar buiten. Hij ziet dan van alles. Ik doe zelf zijn was. Eerst had ik de was niet gelabeld, maar toen er af en toe wat zoek was, heb ik dat toch maar gedaan. Ik merk dat als er stagiaires zijn, de was soms fout loopt. Ik ga dan naar de linnenkamer en dan komt het weer terecht. Als ik met vakantie ben, dan laat ik de was door het huis doen. Soms raakt er dan ook wat kwijt merk ik.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van uw ervaringen op de hoogte te brengen. Dit stellen wij zeer op prijs! Wij zullen de complimenten overbrengen aan de medewerkers.
Hopelijk wordt er een oplossing voor de 'wasproblemen' gevonden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.