Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg op 13 december 2019 interview

Ik word gehoord. Zo krijg ik netjes antwoord op mijn vragen. Als er iets is, dan word ik gebeld. De medewerkers doen hun best voor mijn moeder. Ze doen alles wat mogelijk is voor haar. In de instelling worden allerlei activiteiten georganiseerd, zoals een kerstdiner en spelletjes. Daar krijg ik bericht van. De ligging aan de rand van Elburg vind ik goed.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg

Bedankt voor uw reacties. Fijn om te horen dat u zich gehoord voelt en dat u ervaart dat wij alles doen wat mogelijk is. Wij zullen uw compliment delen met onze collega's.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.