Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg op 24 oktober 2020

8.2
  • Dementie

Meer handen aan het bed, nu veel taken voor de verzorgende zeker tijdens deze Corona-tijd nog meer taken omdat vrijwilligers wegvallen. De zorg voor mijn moeder wordt aangepast in overleg met ons, dit is een voordeel omdat zij dan altijd gepaste zorg krijgt. Het medeleven naar ons als familie is groot ze ( verzorging) proberen zo veel mogelijk informatie en contact te leggen zodat wij op de hoogte blijven van de situatie van onze moeder. Zeker tijdens de lock-down waren zij onze steun om momenten te delen als familie sta je dan geheel machteloos omdat je niet op bezoek kunt. Ik laat ook zeker de zorg in vol vertrouwen over aan de verzorgsters van de Voord.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Deze mooie woorden gaan we delen met onze collega's.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.