Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg op 13 december 2019 interview

7.3

Mijn broer is moeilijk te verstaan. De medewerkers proberen toch zo goed mogelijk met hem om te gaan, maar soms komen ze er niet achter wat hij bedoelt. In mijn ogen is er weinig tijd en moet hij soms lang wachten op zijn toetje. Het gebouw vind ik mooi. Bij de ingang is een grote zaal waar je koffie kunt drinken. Op zondag zijn daar kerkdiensten. Alles is bereikbaar. Alleen zitten de ramen naar mijn mening veel te hoog voor bewoners in een rolstoel. Dat vind ik zonde, want ze willen naar buiten kijken. Mijn broer heeft een mooie kamer, die door de familie ingericht is. Om het gebouw zijn een grachtje en een vijver. Ook is er een terras. Je kunt een rondje om het gebouw maken. Dat vind ik mooi. Verder is er een halte van de streekbus bij de instelling.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg

Bedankt voor uw reactie. We waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen. We zullen uw waardering delen met onze collega's.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.