Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord

Veldbloemenlaan 25 8081 DL Elburg
Deze locatie is onderdeel van Zorgverlening Het Baken

Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg op 10 oktober 2019

Dementie

Mijn moeder verblijft hier na een hele nare ervaring in een ander tehuis. Er wordt heel liefdevol en respectvol met de bewoners omgegaan.Er wordt meegedacht in het proces wat de bewoner doormaakt. Het contact met de verzorgenden is heel prettig. Je kunt je vader of moeder hier met een gerust hart achterlaten. De zorg die hier wordt gegeven is van hoge kwaliteit. De bewoner staat hier heel duidelijk voorop. Ook de regelmatige overleggen zijn helder en wat er afgesproken wordt gebeurt ook echt. Het is heel prettig om dat ook eens te mogen zeggen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van uw positieve ervaringen op de hoogte te brengen. Dit stellen wij zeer op prijs! We vinden het fijn om te horen dat u ook ervaart dat bij ons de bewoner centraal staat. Wij zullen de complimenten overbrengen aan de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.