Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord

Veldbloemenlaan 25 8081 DL Elburg
Deze locatie is onderdeel van Zorgverlening Het Baken

Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg op 10 december 2019 Interview

Mijn ouders hebben een eigen appartementje dat ingericht is met hun eigen meubels en spullen. Daarnaast hebben ze vierentwintig uur zorg. Als er iets is, dan hoeven ze maar op de bel te drukken en dan komen de medewerkers bij ze langs. Ze hebben voldoende privacy en dat vind ik heel positief. Mijn ouders krijgen adequate zorg. Het personeel vind ik zeer behulpzaam, zorgzaam en lief voor ze en dat waardeer ik enorm. Ik merk dat ze een personeelstekort hebben. Hierdoor worden af en toe medewerkers ingezet die naar mijn idee niet altijd de juiste bevoegdheden hebben. Ik heb de indruk dat ze niet efficiënt te werk gaan en langs elkaar heen weken. Dat vind ik jammer.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van uw ervaringen op de hoogte te brengen. Dit stellen wij zeer op prijs! Wij zullen de complimenten en ook uw kritische noot overbrengen aan de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.