Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg op 21 februari 2017 interview

7.3

Ze hebben ons in de war gehaald met een andere familie. Ik moest een keer op gesprek komen terwijl dat niet voor mij van toepassing was. Soms komen ze de tijden niet na. Het laatste jaar gaan de afspraken langs elkaar heen. Mijn moeder zit er redelijk netjes bij. Ik knip weleens haar nagels omdat ze dan erg lang zijn, maar voor de rest gaat de verpleging goed. Ik krijg de indruk dat ze wel aandacht krijgt, zo kwam ik een keer binnen en de medewerker was met haar aan het knuffelen. Mijn moeder laten ze 's morgens tegenwoordig wat langer liggen. De afdeling is netjes en er zijn een paar huiskamers. Ze zijn nu bezig met opknappen van de accommodatie. Er is ontzettend veel verloop qua personeel, veel uitzendkrachten en ik zie elke keer nieuwe gezichten. Als ik een gesprek heb over mijn moeder, dan denk ik weet je wel over wie je het hebt. Ze hebben daar twee gesloten afdelingen. De deuren staan nu open zodat er tussen de afdelingen gelopen kan worden. Mensen worden daar heel onrustig van, omdat er veel mensen rond lopen die niet op de afdeling horen. Er is ook veel gezoek, want als ik bij mijn moeder kom dan kan het zo zijn dat ze op de andere afdeling dwaalt. Het lijkt mij ook niet makkelijk voor de verzorging.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van uw ervaringen op de hoogte te brengen. Dit stellen wij zeer op prijs! Wij zullen de complimenten en uw opmerkingen overbrengen aan de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.