Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg op 3 januari 2018 interview

7.3

Ze zijn lief voor mijn vader. Ze houden rekening met- en luisteren naar hem. De zorg is op zich wel goed. Als ik wat vraag dan luisteren ze wel naar mij. Ze bellen mij ook altijd keurig op als er iets is of als er een verandering plaatsvindt in de medicatie. De afspraken worden ook netjes nagekomen. Op de afdeling is best wel veel te doen voor mijn vader. De accommodatie is ook heel leuk en gezellig ingericht.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord - Elburg

Fijn dat u de moeite heeft genomen om uw reactie over het wonen en de zorg betreffende uw vader op Zorgkaart Nederland te geven.
We zullen uw complimenten doorgeven aan de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Voord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.