Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis

Op de Hagen 8 8077 RW Hulshorst
Deze locatie is onderdeel van Zorgverlening Het Baken

Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis - Hulshorst op 26 november 2019 Interview

De kleinschaligheid vind ik heel mooi. Het contact met het personeel vind ik prima. De afspraken die we maken, komen ze ook netjes na. We worden goed geïnformeerd. Ze behandelen mijn moeder met veel liefde en aandacht. Ze doen leuke dingen met de bewoners. Ze gaan binnenkort bijvoorbeeld naar de Veluwe om daar in een pannenkoekenrestaurant gezamenlijk te lunchen. De accommodatie vind ik wat minder. Het voldoet niet helemaal aan de norm. Het is namelijk wat gedateerd. De kamers vind ik klein en de bewoners hebben geen eigen douche en toilet. Dat is denk ik ook de reden dat ze gaan verhuizen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis - Hulshorst

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van uw ervaringen op de hoogte te brengen. Dit stellen wij zeer op prijs! Wij zullen de complimenten overbrengen aan de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.