Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis - Hulshorst op 22 februari 2017 interview

8.5

Het gebouw is wat ouder. Er is een nieuw gedeelte waar iedere kamer een eigen douche en toilet heeft, maar in het oude gedeelte is het sanitair nog gedeeld. Dat vind ik nooit zo prettig. Mijn man heeft op zich wel een goede kamer met genoeg ruimte. De medewerkers luisteren goed en ze doen het gelijk als ik wat aan ze vraag. De sfeer is gezellig. Ze doen dingen net als thuis en ze doen altijd wel wat extra's met feestdagen. Met Valentijnsdag hebben ze de tafels met bloemetjes versiert. Dat doen ze heel leuk.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis - Hulshorst

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van uw ervaringen op de hoogte te brengen. Dit stellen wij zeer op prijs! Wij zullen de complimenten en uw opmerkingen overbrengen aan de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.