Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis

Op de Hagen 8 8077 RW Hulshorst
Deze locatie is onderdeel van Zorgverlening Het Baken

Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis - Hulshorst op 19 december 2019 Interview

Het is een levendige organisatie en de afspraken kunnen door omstandigheden niet voldoende worden nagekomen, maar daar heb ik begrip voor. Ik vind de verzorging van mijn vrouw uitstekend. Mijn vrouw zegt ook geregeld dat ze daar tevreden over is. Ik heb de indruk dat mijn vrouw af en toe opgedrongen wordt om bijvoorbeeld te lopen of te eten, ondanks dat ze pijn heeft. Ik merk dat de psychologische benadering tekort schiet in verhouding met de rest. Het gebouw wordt binnenkort verbouwd en iedereen gaat mee naar de nieuwe locatie. Het terrein is groot genoeg om te wandelen, maar ik vind dat de omgeving te weinig biedt om met de rolstoel te wandelen. Het gebouw is naar mijn idee een beetje ouderwets ingericht.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis - Hulshorst

Hartelijk dank dat u uw ervaringen hier met ons deelt. Wij zullen de complimenten doorgeven aan de medewerkers.
Wij willen graag met u in gesprek gaan over de door u genoemde aandachtspunten, bijvoorbeeld over het omgaan met de pijn van uw vrouw en de psychologische benadering. Zou u daarvoor uw contactgegevens naar ons willen mailen via het adres: zorgkaartnederland@zorgverlening-hetbaken.nl. Wij nemen dan binnen een week contact met u op. Alvast bedankt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.