Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis

Op de Hagen 8 8077 RW Hulshorst
Deze locatie is onderdeel van Zorgverlening Het Baken

Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis - Hulshorst op 4 januari 2018 Interview

Ik ben tevreden over de zorg die mijn schoonmoeder krijgt. Ze krijgt de zorg die zij nodig heeft en die is heel persoonlijk en lief. Mijn schoonmoeder heeft een hele mooie grote kamer. De badkamer moet gedeeld worden, maar dat is goed te doen. De medewerkers zijn allemaal heel betrokken met mijn schoonmoeder. Ik zou wel wat meer dagbesteding willen voor mijn schoonmoeder, want op dit moment vind ik dat te weinig. Ik heb een vaste contactpersoon en daar word ik echt door gehoord. De afspraken worden allemaal netjes gerapporteerd en nagekomen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis - Hulshorst

Bedankt voor uw reactie. Uw complimenten en opmerkingen zullen doorgegeven worden aan de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.