Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis - Hulshorst op 21 februari 2017 interview

8.5
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik heb contact via de i-pad met de EVV-er. Mocht er wat zijn dan hebben we op deze manier contact met elkaar en dat gaat heel goed. Ze zijn heel vriendelijk en gemoedelijk. Mijn broer is helemaal niet zo makkelijk maar het gaat heel goed. Ze vangen hem goed op. Als er wat is dan wordt er meteen overleg gepleegd. Mijn broer is gek op dieren en hij mag daar de beesten verzorgen en zich ermee bemoeien. Hij mag zo naar buiten lopen naar de pony's of geiten. Ik krijg antwoord op mijn vragen en ik kan altijd een afspraak maken. Hij kan het niet beter krijgen vind ik. Het is er heel gezellig. Mijn broer heeft een eigen kamer met eigen sanitair. Er zijn drie woonkamers waar hij mag zitten en ze eten gezellig samen. Ze krijgen voldoende fruit en drinken, ze worden echt goed verzorgd. Mijn broer rookt heel erg en hij probeert dan ook stiekem binnen te roken. Hij vindt het heel moeilijk dat hij binnen niet mag roken. De verzorging neemt hem geregeld mee naar buiten om een sigaretje te roken. Ze houden hem goed in de gaten dat hij niet meer de mogelijkheid hebt om op zijn kamer te roken. Hij krijgt ook geen aanstekers of lucifers meer. Het is te gevaarlijk wat als er brand uit zou breken daar moet je toch niet aan denken.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis - Hulshorst

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van uw ervaringen op de hoogte te brengen. Dit stellen wij zeer op prijs! Wij zullen uw complimenten en opmerkingen overbrengen aan de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.