Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis

Op de Hagen 8 8077 RW Hulshorst
Deze locatie is onderdeel van Zorgverlening Het Baken

Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis - Hulshorst op 19 december 2019 Interview

Ik vind het een mooie plek. Ik zou het aanbevelen vanwege het kleinschalige en huiselijke. Er wordt gezamenlijk gekookt. De bewoners mogen helpen waar dat mogelijk is. De huiskamers zijn op zich open, maar je kunt ook privé zitten. Ze hebben namelijk kamerschermen. Er staan gewone huiskamerstoelen in de woonkamer. Je hebt daardoor echt het gevoel dat je een woning instapt en niet een verpleeghuis. Ze laten mijn vader in zijn waarde. Ze spreken hem aan op de manier waarop hij dat prettig vindt. Ik word gehoord door de verzorgenden. Als ik iets vraag, dan kijken ze of ze daarop kunnen anticiperen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis - Hulshorst

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van uw ervaringen op de hoogte te brengen. Dit stellen wij zeer op prijs! Wij zullen de complimenten overbrengen aan de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.