Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis

Op de Hagen 8 8077 RW Hulshorst
Deze locatie is onderdeel van Zorgverlening Het Baken

Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis - Hulshorst op 16 december 2019 Interview

Ik vind het heel jammer dat er weinig bewogen wordt met de bewoners. Daar is weinig aandacht voor, terwijl ik denk dat het heel belangrijk voor mijn moeder is. De medewerkers gaan niet naar buiten om met haar te wandelen of te fietsen. Ik heb het al meerdere keren aangeven dat ik dat juist belangrijk vind. Ik merk dat de communicatie en afstemming moeizaam verloopt. De medewerkers weten niet altijd alles van elkaar. Ik vind dat ze onvoldoende rekening houden met mij en mijn situatie merk ik. Er heerst hier een open sfeer. De deur is altijd open en ik kan altijd langs komen, wanneer ik maar wil. Dat waardeer ik enorm. Ze zijn heel flexibel, bijvoorbeeld met eten of mee-eten. Als mijn moeder een boterham wil, dan krijgt ze die ook. Het is kleinschalig en dat vind ik leuk. De omgeving is mooi, groen en het is buiten af. Er zit een mooie tuin om heen en het wordt goed bijgehouden. De locatie wordt helaas opgeheven. Ze gaan naar een andere bestaande locatie in Nunspeet.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis - Hulshorst

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van uw ervaringen op de hoogte te brengen. Dit stellen wij zeer op prijs! Wij zullen de complimenten overbrengen aan de medewerkers. Graag gaan we in gesprek met u over uw opmerkingen wat betreft het bewegen en de communicatie. Zou u daarvoor uw contactgegevens naar ons willen mailen via het adres: zorgkaartnederland@zorgverlening-hetbaken.nl. Wij nemen dan binnen een week contact met u op. Alvast bedankt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.