Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis - Hulshorst op 14 december 2019 interview

5.3

Met name mensen met dementie hebben sturing nodig met de daginvulling, dat ontbrak. Ik vond dat er onvoldoende zorg was voor dementie. Ik denk dat de medewerkers hier weinig aan konden doen door veel wisseling en een tekort aan personeel. De communicatie verliep moeizaam. Ik moest zelf veel moeite doen om antwoorden te krijgen. Er was veel hiërarchie tussen de artsen en de verzorging. De verzorging mocht weinig doen, dus ze konden ook weinig doen. De bewoners konden zelf kiezen of ze naar buiten wilden. Ze konden een rondje om het gebouw lopen of buiten zitten. De bewoners konden met dezelfde deur naar buiten als de visite naar binnenkwam. De bewoners werden betrokken bij het koken. Er waren weinig activiteiten, er was zelfs geen koffie momentje samen. Het personeel en de bewoners dronken hun koffie apart. Ik vond de vaste verpleeghuisarts heel onkundig. Het niveau was ver onder peil.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis - Hulshorst

Bedankt voor uw reactie. Uw openhartigheid waarderen wij enorm. Graag zouden we hierover met u verder in gesprek willen gaan, om voor de toekomst te kijken hoe we dit kunnen verbeteren. Wilt u uw contactgegevens sturen naar het volgende adres: zorgkaartnederland@zorgverlening-hetbaken.nl, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

Alvast bedankt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.