Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis

Op de Hagen 8 8077 RW Hulshorst
Deze locatie is onderdeel van Zorgverlening Het Baken

Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis - Hulshorst op 5 december 2019 Interview

Mijn broer heeft het hier heel erg naar zijn zin. Het is hier prima. Ik vind het heel gemoedelijk en gezellig. Het voelt net als een grote familie. Ze doen leuke dingen met de mensen, zoals uitjes en bingo. Het zijn hele leuke, lieve verzorgenden. Niks is hen teveel. We worden altijd op de hoogte gehouden als er iets is. De afspraken zijn prima geregeld. Ik zou hier zelf ook wel willen wonen. De bewoners gaan volgend jaar verhuizen naar een andere locatie. Het gebouw waar ze nu in wonen, is oud en voldoet niet meer aan de eisen van deze tijd. Sommige kamers zijn echt klein.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis - Hulshorst

Mooi te horen dat u goede ervaringen heeft op Klein Rhijnvis en dit ons ook laat weten. Wij zullen uw complimenten doorgeven aan de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.