Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis - Hulshorst op 12 december 2019 interview

8.7

Mijn moeder woont hier nog niet zo lang, pas een paar maanden. Ik merk dat mijn moeder het fijn vindt hier. Ik vind het jammer dat het dicht gaat. De medewerkers houden mij goed op de hoogte. Ik kan ook digitaal meelezen over hoe het met mijn moeder gaat. De accommodatie vind ik geweldig. Dat komt door de plek waar het ligt. Het is namelijk een boerderij met paarden en beesten.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis - Hulshorst

Bedankt voor uw positieve reactie. Fijn om te horen dat u de communicatie erg prettig vindt. We begrijpen uw teleurstelling over de locatie, deze is uniek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.