Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis - Hulshorst op 21 februari 2017 interview

9.3

Soms is het druk en wordt er wel eens vergeten afspraken in de computer te zetten. Ik kan me daar niet zo aan storen. Mijn moeder ziet er altijd netjes uit. Ze wordt één keer in de week gedoucht en dat vind ik erg weinig. Dat mag wel twee keer in de week zijn. De medewerkers zijn heel open en ze praten niet altijd met haar mee. Ze gaan de discussie met haar aan en dat vind ik heel goed. Er wordt rekening gehouden met het christelijke geloof. Ik ben er heel blij mee dat mijn moeder dat dus niet kwijt hoeft te raken. Als ik een vraag heb en ze begrijpen het niet, dan gaan ze het gesprek aan om het wel te begrijpen. Daar is altijd tijd voor. Als ik ergens mee zit, dan staan ze daar altijd voor open. Het is een geweldige locatie. Ik vind het wel een nadeel dat mijn moeder een badkamer moet delen met iemand anders. Het is een grote boerderij met drie huiskamers, die huislijk ingericht zijn, waar ze met groepen eten. Er is een hele grote tuin omheen met allerlei boerderijdieren. Ze hebben een groentetuin. Er staat een hek omheen zodat de bewoners alleen op het terrein kunnen zijn. Ik ben heel erg blij dat mijn moeder daar een plek gekregen heeft.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis - Hulshorst

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van uw ervaringen op de hoogte te brengen. Dit stellen wij zeer op prijs! Wij zullen uw complimenten en opmerkingen overbrengen aan de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.