Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis - Hulshorst op 25 november 2019 interview

7.8

Volgend jaar gaat klein Rhijnvis dicht. Er zijn al behoorlijk wat medewerkers vertrokken, wat ik hoorde al zo'n vijftien. Het is lastig met afspraken merk ik. Elke keer heb ik een ander aanspreekpunt. Zo belt bijvoorbeeld de arts niet terug. Ik heb drie keer om een lijstje vragen voor op mijn vaders deur, zodat ik kan zien wie er qua bezoek is geweest. Mijn vader heeft het hier goed naar zijn zin. Hij zit veel op zijn kamer, want hij is niet van de activiteiten. Er wordt hem veel aangeboden. Hij kan mee naar de markt, naar het museum, knutselen of een spelletjes doen. Hij wil daar niet aan mee doen. Hij eet wel gezamenlijk met de andere bewoners. Dat vindt hij prima. De accommodatie is oud. Mijn vader merkt daar niet veel van. Mijn vader heeft een klein kamertje, maar dat vindt hij goed. Hij heeft geen eigen toilet en douche, maar daar heeft hij geen enkele probleem mee. Hij kan hier om de boerderij heen lopen. Er is een grote tuin en er zijn dieren, zoals kippen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis - Hulshorst

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van uw ervaringen op de hoogte te brengen. Dit stellen wij zeer op prijs! Wij zullen de complimenten en uw kritisch opmerkingen overbrengen aan de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.