Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis - Hulshorst op 4 september 2019

5.2
  • Dementie

Wij hebben voor onze moeder gekozen voor deze locatie, omdat ze hier zelf naar buiten kan. Wat heel belangrijk voor haar was en is. De accommodatie is wat verouderd, maar dat stoort haar en ons niet. Wel missen we een stuk saamhorigheid met de bewoners, het huiselijk en gezellige element. Deze mensen kunnen zelf geen initiatieven meer nemen voor dagactiviteiten en er worden erg weinig tot bijna geen dagactiviteiten (binnenshuis) aangeboden, zelfs geen gezamenlijke koffiemomenten. Wel zijn er regelmatig uitjes, maar daar kunnen maar een paar mensen mee.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis - Hulshorst

Wij bedanken u voor uw openheid. We stellen het op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw ervaringen te delen. Graag willen we met u hierover in gesprek gaan. Zou u daarvoor uw contactgegevens naar ons willen mailen via het adres: zorgkaartnederland@zorgverlening-hetbaken.nl. Wij nemen dan binnen een week contact met u op. Alvast bedankt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgboerderij Klein Rhijnvis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.