Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen

Stationsweg 20 8096 AX Oldebroek
Deze locatie is onderdeel van Zorgverlening Het Baken

Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek op 3 februari 2017 Interview

Overige aandoeningen

De kamer van mijn vader is ruim opgezet. Hij beschikt over een eigen slaap- en badkamer. De woonomgeving is heel mooi. Men kan goed wandelen. De afspraken lopen prima, soms moet je er zelf achteraan gaan om terugkoppeling te krijgen. De verzorging vind ik goed en voldoende. Ondanks zijn omstandigheden, krijgt hij de benodigde aandacht. Mijn vader vindt het daar prettig wonen en voelt zich helemaal thuis.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van uw ervaringen op de hoogte te brengen. Dit stellen wij zeer op prijs! Wij zullen de complimenten en uw opmerkingen overbrengen aan de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.