Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek op 13 december 2019 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

De zorg voor mijn moeder is prima. De zorg voldoet aan al haar wensen. Ze zijn lief voor haar. Altijd een praatje, personeel is positief. Ze hebben het gezellig samen. Mijn moeder heeft een mooie kamer. Ze zit aan de voorkant van het gebouw met uitzicht op het plein. Mooi uitzicht en genoeg te zien. Ik ben erg tevreden over het personeel. Ik word goed op de hoogte gehouden door het personeel over mijn moeder.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek

Hartelijk dank voor uw positieve waardering. Wij zullen dit delen met onze collega's.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.