Waardering van Zorgverlening Het Baken, Zorgcentrum De Hullen - Oldebroek op 7 december 2017 interview

7.2

Er zijn volgens mij tegenwoordig minder verzorgenden, dit komt denk ik door de bezuinigingen. Dat vind ik jammer. Ik heb het gevoel dat de verzorgenden nu minder vaak even een praatje met mij kunnen maken. Ik vind het een sociaal huis. Als ik beneden in het restaurant kom, word ik altijd vriendelijk begroet. Ik vind het eten prima. Ik heb een gezellige kamer met een eigen douche en toilet. Als ik een gesprek aanvraag met de verzorgenden, komen ze op de afgesproken tijd. Dat vind ik goed. Als ik hulp nodig heb en ik op mijn bel druk, komen ze vaak snel. Dat vind ik fijn. Bepaalde verzorgenden hebben gezegd dat ik meteen moet bellen, als er wat met mij is. Dat geeft mij een fijn gevoel. Er wordt heel veel georganiseerd, zoals zingen, bloemschikken, kaarten maken en woordspelletjes spelen. Ik vind het heel leuk om daaraan mee te doen. Er wordt ook uitgebreid Sinterklaas en Kerst gevierd. Ik vind dat heel gezellig.

Bent u of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Zorgcentrum De Hullen? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.