Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek op 13 december 2019 interview

7.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Het gebouw is heel toegankelijk. Een heel nieuw gebouw dat voldoet aan alle nieuwe eisen. De kamer van mijn tante is van alle gemakken voorzien en ze heeft een ruime badkamer. Er is een kok die verse maaltijden bereid. Ze kampen wel met een personeelstekort, maar mijn tante ondervindt hier niet veel hinder van. Zij is nog erg mondig en kan goed voor zichzelf opkomen. Ik ben zeer tevreden over het personeel. Ik heb geen slechte dingen meegemaakt. We worden goed op de hoogte gehouden als familie.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek

Bedankt voor uw reactie. Wij stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen. Uw waardering zullen wij delen met onze collega´s.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.