Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek op 2 januari 2018 interview

7.8

Het is kleinschalig. De setting vind ik passen bij mijn vader. Er is veel rustig en aandacht voor hem. We hebben aangegeven dat we hem twee keer in de week gedoucht willen hebben en dat doen ze ook. Ze denken heel goed met ons mee en dat dat vinden wij prettig. Ze hebben ook aandacht voor de kleine dingen. Ze letten bijvoorbeeld op dat hij goed en genoeg eet en niet zomaar van tafel gaat. Het eten wordt in een kleine groep gegeten en dat vind ik heel prettig. Verder is het gebouw mooi en nieuw. Het is huiselijk ingericht. Ik vind het jammer dat hij de badkamer moet delen. Het is schoon en ruim. Ook de kamer van mijn vader is ruim. We kunnen ons altijd terugtrekken in zijn kamer. Hij heeft genoeg privacy. Hij kan ook de deur van zijn kamer dicht doen. Verder is er ruimte om mijn moeder mee te laten eten. Ze kan een gerecht van het restaurant tegen een aangename prijs ophalen en samen met mijn vader in zijn kamer eten. Dat vind ik ideaal. Verder vind ik het prettig dat er ruimte is om dingen te doen als familie. Als we hem ergens naar toe willen brengen, dan hebben wij genoeg vrijheid om dat te regelen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek

Bedankt voor uw reactie. Fijn te horen dat uw vader en u als familie een en ander zo positief waarderen.
Wij zullen de complimenten doorgeven aan de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.