Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek op 13 december 2019 interview

8.3

Het sluit hier heel goed aan bij wat bij mijn moeder past. Ze is graag op zichzelf, maar ze heeft ook zorg nodig. Er is kort geleden een MDO geweest en ook daar heb ik aangegeven dat wij blij zijn dat het zo kan. Mijn moeder heeft een appartementje in een beschermde omgeving. Ze is eigenlijk altijd in haar appartementje. De maaltijden worden voor haar verzorgd en bij haar gebracht. Mijn moeder heeft het idee dat ze in haar eigen woning is. De afspraken die we maken over de verzorging worden nagekomen. Als het nodig is kan ik bij de verzorging binnen lopen. Er is een goede wisselwerking tussen de verzorgenden en mij. Mijn moeder wordt nergens toe gedwongen en er is respect voor de situatie van mijn moeder.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek

Erg bedankt voor uw reactie. Wij vinden het fijn om te horen hoe u de zorg voor uw moeder ervaart. Uw compliment zullen wij delen met onze collega´s.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.