Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen

uit 66 waarderingen

Waardering van Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek op 25 november 2019 Interview

Ik ben tevreden over alles. Ze gaan goed met mijn moeder om. Mijn moeder zit in een rolstoel en soms doet ze mee met een spelletje. Ik vind het net een gevangenis. Waar mijn moeder zit, zie je bijna niemand lopen. Ik vind dit minder prettig aanvoelen. Het is een prima huis. Er is een grote zaal, waar ik met mijn moeder koffie drink. Hier worden ook de spelletjes gedaan.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen - Oldebroek

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van uw ervaringen op de hoogte te brengen. Dit stellen wij zeer op prijs! Wij zullen de complimenten overbrengen aan de medewerkers.
We betreuren het dat u de woonplek van uw moeder als een gevangenis ervaart en stellen het op prijs als u daarover met ons het gesprek aan zou willen gaan. Zou u daarvoor uw contactgegevens naar ons willen mailen via het adres: zorgkaartnederland@zorgverlening-hetbaken.nl. Wij nemen dan binnen een week contact met u op. Alvast bedankt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgverlening Het Baken, Woonzorgcentrum De Hullen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.